به نام خدا
با سلام خدمت شما دوستان عزیز و گرامی بالاخره تحصیلات مقطع ارشد هم تموم شد و من هم مثل تمام پسرای دیگه تصمیم گرفتم به خدمت مقدس سربازی برم برای این کار ابتدا از دانشگاهمحل تحصیل، ببخشید اول باید خودم رو کامل معرفی می کردم بنده محمد نادرپور متولد 1371 شهرستان گرگان هستم و تحصیلات لیسانس خود را در رشته مهندسی صنایع در دانشگاه پیام نور گرگان به پایان رساندم و در مقطع ارشد هم همان رشته یعنی مهندسی صنایع گرایش مهندسی مالی رو گذروندم.در دانشگاه آزاد اسلامی واحد علی آباد کتول پس از دفاع پایان نامه در تاریخ 1397/10/26 یه هفته ای استراحت کردم و بعدش رفتم سراغ کارهای فارغ التحصیلی و .... شما برای فارغ التحصیلی ابتدا پس از دفاع پایان نامه باید مراحل صحافی پایان نامه و تحویل به کتاب خانه و استاد راهنما و غیره را انجام دهید تا مراحل فارغ التحصیلی تان انجام شود.من هم همه ی این کارها رو انجام دادم و رسیدیم به بخش بایگانی که باید پرونده تان به بخش فارغ التحصیلان پس از طی مراحلی برسد.البته بنده 1397/11/7 رفتم سراغش به من گفتند پرونده تان باید ابتدا برود پیش مسئول آموزشتان بعد امتحانات و سپس برسد فارغ التحصیلان که البته مربوط به خودشان می شد.ما باید روز بعد می رفتیم.آومدم خونه یعنی گرگان.فرداش تو سیستم دیدم پرونده رفته فارغ التحصیلان گفتیم دیگه داریم به خدمت نزدیک می شویم.
رفتیم دانشگاه اونجا رفتم فارغ التحصیلان گفتم پرونده ام اومده اینجا گفت شماره دانشجوییت رو بگو عرض کردم.و یه برگه به من داد گفت برو از اینجاها امضا بگیر بعد برگرد.رفتیم .اول از همه مسجد بود امضا گرفتیم.بعد رفتم کتابخانه ازر اونجا هم امضا گرفتیم . بعد رفتم رئیس آموزش اونجا هم امضا کرد بعد رفتیم مجدد اتاق فارغ التحصیلان و منتظر شدیم مسئولش بیاد برای نامه فارغ التحصیلی و معرفی به نظام وظیفه برای انجام خدمت مقدس سربازی و اینجا بود که کار ما برای خدمت شروع شد! بقیه را در پست های بعدی برایتان تعریف می کنم..........
رفتن به پلیس بعلاوه 10...ما را در سایت رفتن به پلیس بعلاوه 10 دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 121